Мінімальна сума замовлення - 300 грн.


Способи оплати в магазині showerpack.com.ua

showerpack.com.ua піклується про кожного покупця, тому ви можете скористатися готівковим і безготівковим способом оплати: оплатити товар при замовленні і в момент його отримання. Щоб зробити ваш онлайн-шопінг приємнішим, ми додали кілька способів замовлення:

  • Онлайн оплата банківською карткою
  • Накладений платіж з передоплатою 150 грн
  • Безготівковий розрахунок за рахунком-фактурою та реквізитами
  • Безготівковий розрахунок з ПДВ

Оплата товару

Логотипи платіжних методів - База знань - Wayforpay

Онлайн-оплата банківською картою

Для карт Visa та MasterCard можна повністю оплатити замовлення в момент його оформлення, це безготівкова оплата. Вона економить ваш час, тому що в поштовому відділенні вам потрібно буде просто забрати замовлення, пред'явивши документ, що підтверджує особу одержувача.

Wayforpay

Оплата відбувається за допомогою платіжної системи Wayforpay на сайті.

Оплата на розрахунковий рахунок IBAN

Безготівковий розрахунок за рахунком-фактурою та реквізитами

Для фізичних та юридичних осіб: оплата проводиться згідно виставленого рахунку-фактури у відділенні будь-якого банку України або онлайн. Рахунок-фактуру ви можете отримати в інтернет-магазині: наші співробітники вишлють рахунок-фактуру на ваш e-mail або в зручний месенджер.

Сплатити рахунок-фактуру можна:

— через будь-яке відділення банку або термінал;

— за допомогою онлайн-банкінгу;

Оплата готівкою в відділеннях «Нової пошти», «Укрпошти» та інших

При отриманні посилки на відділеннях «Нової Пошти», «Укрпошти» ви можете розплатитися готівкою (+ поштовий оператор візьме додаткову комісію за переказ коштів)..

Безготівковий розрахунок з ПДВ

Завдяки такому різноманіттю ви можете бути впевнені в безпеці онлайн-шопінгу. Вибирайте зручний спосіб оплати й економте свій час!

 


Доставка товару

Замовлення, оформлені до 14:00, ми передаємо службам доставки («Нова пошта», «Укрпошта») в той же день. Замовлення, оформлені після 14:00 — ми передаємо на наступний день.

Замовлення від 5000 грн доставляємо безкоштовно до 29.02.2024!!! Діє на всі замовлення від 5000 грн з доставкою Новою Поштою (на відділення/поштомат/кур'єром), Укрпоштою (Стандарт/Експрес) та кур'єром Уклон по Києву!

Способи доставки

  • Адресна доставка по Україні до дверей: термін доставки 1-3 днів, вартість доставки за тарифами поштового оператора.
  • Самовивіз з магазину
  • Доставка по Києву (UKLON)
  • Доставка «Новою поштою»: термін доставки 1-3 днів, вартість доставки за тарифами поштового оператора;
  • Доставка «Укрпоштою»: термін доставки 3-7 днів, вартість доставки за тарифами поштового оператора;

Адресна доставка по Україні до дверей

Можлива кур'єрською службою «Нова пошта» та «Укрпоштою» як післяплатою, так і по 100% передоплаті. При відправці післяплатою одержувач додатково сплачує комісію «Нової пошти» за відправку грошей назад.

Ваше замовлення буде відправлене на наступний день після замовлення. Доставка займає орієнтовно до 3 днів. Оплатити товари ви зможете за допомогою карт VISA/Mastercard онлайн на сайті при оформленні замовлення.

Самовивіз з магазину

За попередньою домовленістю ви можете забрати товар з магазину в м.Київ, ж/м Березняки. Графік роботи: понеділок-четвер з 10.30 до 17.00, п’ятниця з 10:30 до 15:00.

Доставка по Києву

Доставка товарів по Києву можлива кур'єрською службою «UKLON». Ваше замовлення буде відправлене в день замовлення при умови його оформлення до 14:00.

Вартість - 200 грн, для замовлень більше чим на 5000 грн - доставка безкоштовна.

Доставка «Новою поштою»

Замовлення, оформлені до 14:00, ми передаємо службам доставки «Нова пошта» в той же день. Замовлення, оформлені після 14:00 — ми передаємо на наступний день.

Доставка «Укрпоштою»

Замовлення, оформлені до 14:00, ми передаємо службам доставки «Укрпошта» в той же день.

Замовлення, оформлені після 14:00 — ми передаємо на наступний день.

Зателефонуйте нам, якщо у вас виникли питання і ми підберемо зручну доставку для вас.

Посилки зберігаються на відділенні 7 днів, після чого автоматично повертаються до відправника, тож просимо вас отримати замовлення вчасно, щоб не переплачувати кошти. Якщо потрібно подовжити термін зберіганнязв'яжіться з нами, ми допоможемо!

 


Обмін та повернення

Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.

У кошик випадково додався товар або щось не помітили при отриманні? При перевірці посилки виявили дефект? Непорозуміння іноді трапляються, ми все розуміємо і робимо все можливе, щоб розв'язувати проблему. Просто розкажіть нам про це, а ми зі свого боку розповімо, як можемо допомогти.

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення.

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковування й відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження й отримання страхової суми компанією перевізника.

Вимоги до повернення товару

  • товар не був у вживанні: до повернення приймається товари виключно у цілій непошкодженій упаковці;
  • товар складний в упаковування таким же чином, як і при отриманні;

Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу showepack.info@gmail.com.

Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 9:00 до 18:00 в робочі дні:

  • +38 063 045 33 29
  • +38 063 288 90 89

Категорії товарів, які можна / не можна повернути й обміняти

Можна повернути чи обміняти

  • новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі,
  • товар не відповідає опису або фото.
  • товар неналежної якості.

Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено пакування.

У разі відсутності аналогічного товару на обмін у продажу, ви маєте наступні варіанти:

  • розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар, отримавши повернення сплачених за товар коштів,
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості,
  • здійснити обмін товару на аналогічний, якщо він з'явиться в продажу. У такому разі ми повідомимо вас у день його надходження.

Не можна повернути чи обміняти

Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів інтернет-магазин може відмовити споживачеві у проведенні обміну або поверненні товару у таких випадках:

  • минуло понад 14 днів з дати придбання, і товар не має суттєвих дефектів;
  • передача товару відбулася менше ніж 14 днів тому, але товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • товар має механічні пошкодження, упаковування пошкоджене, під час експертизи виявлено, що дефекти товару виникли з вини покупця, присутні, ознаки стороннього втручання (розпакування) та інше;
  • товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, порушена комплектація (кількість або вид товару у складі наборів);
  • при поверненні (обміні) товару, який був придбаний у комплекті за спеціальною ціною (знижкою на комплект), повернення (обмін) здійснюється на весь комплект товару;
  • товар належить до категорії, яка не підлягає обміну й поверненню.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172

Продовольчі товари: предмети гігієни.

 

Терміни та умови повернення коштів

Провести повернення грошових коштів ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для перевірки його цілісностіі.

Повернення коштів здійснюється переказом на розрахунковий рахунок клієнта.

Фізичне розташування, де можна зробити повернення товару

Повернути товар можна:

  • у пункті самовивозу (м.Київ, ж/м Березняки. Графік роботи: з 10.30 до 15.00).
  • надіслати товар кур’єрською службою («Нова пошта», «Укрпошта»).

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:

  1. Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення чи написати на електронну пошту з фото товару.
  2. Принести товар із не пошкодженим пакуванням, в тому вигляді, в якому він був придбаний. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою», «Укрпоштою»

  1. Зателефонувати нам чи написати на електронну пошту і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу.
  2. Відправити куплений товар товарного виду, тобто із не пошкодженим пакуванням і збереженою комплектацією. Товар, який перебував у використанні поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.

У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.

На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.